Wednesday, January 06, 2010

Strategi

Salam.

Sebagai seorang pengurus yang sungguh berpengalaman dalam Football Manager, mentaliti Gung Ho sering jadi pilihan aku apabila ingin melakukan serangan di 20 minit terakhir game dengan tujuan untuk mendapatkan gol kemenangan atau pun untuk elakkan kekalahan.

Sekarang mentaliti Gung Ho ini sedang aku praktikkan dalam kerjaya aku. Bezanya, aku mulakan dari awal-awal lagi. Ditambah pula aku berjaya mendapatkan pemain supersub. Tanpa berlengah lagi, aku terus membuat pertukaran pemain petang tadi.

Sekarang ni, aku sedang menunggu keberhasilan supersub tersebut dan taktikal yang aku gunakan. Perlawanan akan berakhir selewat-lewatnya bulan Mac 2010 ini. Itu indikator yang telah aku tetapkan.

Semoga berjaya. Insya-Allah.

serang jangan tak serang

No comments: