Thursday, October 29, 2009

Sarang

Assalamualaikum.

Ini adalah sarang aku di Paka.
Sebenarnya bukan sarang yang benar-benar dikhaskan untuk aku.

Tapi.
Ia adalah sarang kepada Penolong Pengurus Operasi. Sekarang beliau berada di Gebeng bermandi peluh jaga shutdown di sana.

Jadi.
Aku sebagai anggota Unit Tindakan Khas yang diturunkan khas dari HQ di Melaka bebas berhibernasi di mana-mana sarang yang tidak bertuan buat seketika.

Dari sini lah;
Aku kemas kini blog setiap hari.
Aku layan Facebook.
Aku layan Mafia Wars.
Aku layan Premier Football.
Aku layan Keeley Hazell.

Nampak tak walkie talkie di sudut meja-di sebelah printer?
Itu lah alat telekomunikasi yang paling canggih di sini.
Dengan 1 panggilan, aku boleh siap bertukar pakai uniform berwarna hijau.
Sampai bila aku nak pakai uniform hijau ni?
Haih!

No comments: