Wednesday, October 28, 2009

1Malaysia

Assalamualaikum.

Pagi ni aku bangun dengan penuh bersemangat.
Penuh dengan semangat 1Malaysia yang diwar-warkan oleh pemerintah Malaya.

Jam 0745 aku telah berada di pejabat setelah siap dgn bersarapan.
Ini 1 rekod baru.
1 rekod yang melambangkan 1Malaysia yang diwar-warkan oleh pemerintah Malaya.

Jam 1015 dengan semangat 1Malaysia yg berkobar-kobar seperti lagu 1-artis-Malaya-yg-aku-tak-tau-nama tu aku masuk site jumpe client.

Jam 1200 dengan semangat 1Malaysia yg berkobar-kobar juga aku keluar site nak g makan kat kedai makan 1Malaysia dgn Site Supervisor.

p/s:
1. Presentation aku berjalan dgn lancar tanpa ditemani oleh org2 kuat syarikat. Setelah sedikit penambah baikan JSA tersebut diterima oleh client.
2. Aku xpasti entry kali ni ada x kaitan dgn tajuknya.

1 comment:

deanamohammed said...

1 msia..opis mama para pembangkang ramai..